Të nderuar ministra,
Re: Mbrojtja e prioriteteve të arsimit global brenda G20
Urime për...
Të nderuar ministra,
Re: Mbrojtja e prioriteteve të arsimit global brenda G20
Urime për marrjen e presidencës së G20 në vitin 2022. Ne përgëzojmë Qeverinë e Indonezisë për nxitjen e udhëheqjes dhe bashkëpunimit global në ofrimin e një rikuperimi të qëndrueshëm, gjithëpërfshirës dhe përshtatës nga COVID-19. Ndërsa bota kërkon nga G20 për veprim gjithëpërfshirës në këtë axhendë, ajo duhet të përfshijë krizën arsimore. G20 është bërë një forcë shtytëse me ndikim në politikën financiare globale dhe organizatat e nënshkruara ju bëjnë thirrje që të siguroheni që financimi i arsimit të përfshihet në Deklaratën e Liderëve të G20-s të këtij viti - në mënyrë që ne të mund të hartojmë një të ardhme më të mirë për të gjithë.
Trazirat në ekonominë globale do të thonë se ne po përballemi me investime në rënie të ndihmës dhe shkurtime në fondet e brendshme për arsimin. G20 mund dhe duhet të luajë një rol kritik për të bashkuar vendet me të ardhura të larta, të mesme dhe të ulëta në përshpejtimin e rimëkëmbjes së arsimit global, duke përfshirë mbrojtjen e fondeve kritike. Megjithatë, ne jemi të shqetësuar se arsimi global, veçanërisht arsimimi i vajzave, mund të anashkalohet si një zgjidhje kyçe për arritjen e ambicieve më të gjera të G20.
Arsimi është kriza më e madhe dhe më e gjatë dhe nuk tregon shenja të zbutjes pa veprime urgjente. Siç e dini shumë mirë nga ndikimi i pandemisë në sistemin tuaj shkollor, arsimi është nën një kërcënim të madh, i përkeqësuar nga ndryshimet klimatike, konfliktet, karburantet dhe pasiguria ushqimore, varfëria dhe zhvendosja e lidhur me to. Aktualisht, ka mbi 222 milionë fëmijë që jetojnë në këto kontekste, arsimimi i të cilëve është në rrezik.
Është e qartë se ekziston një imperativ ligjor, moral dhe social që çdo fëmijë të jetë në shkollë dhe të mësojë, siç është e drejta e tyre. Por ka edhe një imperativ ekonomik dhe social. Investimi në sistemet arsimore elastike, transformuese gjinore dhe gjithëpërfshirëse – nga parashkollor deri tek arsimi i të rriturve – është thelbësor për të përshpejtuar rimëkëmbjen e COVID-19, për të ndërtuar kapitalin njerëzor dhe zhvillimin njerëzor, dhe është provuar se krijon themelet për prosperitet të përbashkët dhe rritje të qëndrueshme. . Kjo nuk do të ndodhë vetëm; duhet të jetë një zgjedhje e vetëdijshme që bëjnë sot liderët e G20.
Prandaj, duke shfrytëzuar vrullin e Samitit të Arsimit Transformues të OKB-së; Thirrja për Veprim për Financimin e Arsimit; duke kujtuar deklaratën e krerëve të shteteve për financimin e arsimit, Deklaratën e Parisit, Komunikatën e Ministrave për Transformimin e Arsimit dhe financimin e tij; Konferenca e 7-të Ndërkombëtare për Arsimin e të Rriturve (CONFINTEA VII) Korniza për Veprim në Marrakech; dhe duke u mbështetur në një precedent të angazhimit të G20 ndaj arsimit global që daton që nga viti 2017, të nënshkruarit po u bëjnë thirrje udhëheqësve të G20-ës të mbështesin axhendat e përcaktuara në këto thirrje për veprim dhe të bëjnë një referencë të qartë për prioritizimin, mbrojtjen dhe rritjen e financimit të arsimit ( Ndihma Zyrtare për Zhvillim dhe buxhetet e brendshme) në kuadër të Deklaratës së Udhëheqësve, duke përfshirë sigurimin e financimit të plotë të fondeve dhe iniciativave globale.
Bota jonë ka nevojë për të rinj dhe të rritur të aftë - inxhinierët, mendimtarët, fermerët, mjekët, novatorët, sipërmarrësit e ardhshëm - për të trajtuar kërcënimet ndaj ekzistencës sonë të përbashkët, qofshin ato konflikte, klima, zhvendosje të detyruara apo të shkaktuara nga shëndeti. Nëse nuk e transformojmë arsimin sot, nuk mbrojmë financimin e arsimit dhe nuk ndërmarrim veprime transformuese, duke përfshirë ruajtjen e të drejtës për arsimim, do të shohim një të nesërme të mbushur me sfida gjithnjë e më shumë.
Ne shpresojmë sinqerisht që, ndërsa Indonezia i çon përpara prioritetet e saj në negociatat e ardhshme të G20, ne mund të mbështetemi në mbështetjen tuaj për të ndihmuar në mbrojtjen e të drejtës së të gjithëve për një arsim cilësor.
Me shpresë dhe mirënjohje,
Nënshkruesit
Ministrat e Edukimit në Bordin e Partneritetit Global për Arsimin, Republika e Sierra Leone
David Moinina Sengeh, Ministër i Edukimit për arsimin fillor dhe dytësor të Somalia (Federal),
Farah Sheikh Abdulkadir, Ministër Federal i Edukimit, Kulturës dhe Arsimit të Lartë të Nigerisë,
David Adejo Andrew, Sekretar i Përhershëm i Ministrisë së Edukimit në Honduras,
Daniel Esponda, Ministër i Edukimit në Uzbekistan,
Usman Sharifxodjayev's, Ish- Ministri i parë i Edukimit Publik
Mail Address: KutiaPostare 1738, Tirana / Albania
Phone: +355 4 2242264
E-mail: acce@acce.al